Docksta Sko - Rädda Haven
Docksta Sko AB Kartongvägen 2 Hjälp oss rädda haven!

Docksta Sko - Rädda Haven

Docksta sko väljer bort säljhetsen under Black Friday, Cyber Monday och Singles Day och startar istället en insamling för världens hav. För utan hav finns inget liv. Mänskligheten har betraktat havet som oändligt. Men fisken tar slut, korallreven dör, haven fylls med plast. Så kan vi inte ha det. Tillsammans gör vi skillnad. Skänk 100 kr eller mer och få en rabattkod av oss på samma summa, upp till 1000 kr. Gör så här: 1. Skänk en gåva på vår insamlingssida på Världsnaturfonden WWF. http://egeninsamling.wwf.se/raddahaven/5-7251 2. Skriv in din e-post adress när du skänker din gåva. 3. Vidarebefodra sedan ditt kvitto till info@dockstasko.se så skickar vi din rabattkod som gäller fram till 24 december 2017. Kampanjen gäller från och med 21/11 tom 24/11 - 2017 men insamlingen kommer att pågå fram till årsskiftet. Hjälp oss att göra en liten insats för världens hav. Gå in på wwf.se/raddahaven och läs mer om åtgärder för att vända trenden. www.dockstasko.se

2017-11-21 2017-12-31

Docksta Sko AB