Ebba Erixon Vänersborg Rädda Arktis

Kan vi göra det tillsammans?

Hur mycket kan vi faktiskt samla in? Klimatförändringarna är något som står för stora katastrofer och förändringar i världen. Detta är något som många av oss vill påverka och göra något åt på ett större sätt, men de flesta av oss har inte möjligheten att göra det. Så då tänker jag att vi försöker tillsammans, för någonstans får man börja. Just denna insamlingen kommer gå till att rädda Arktis. Det är en av de platserna på jorden där man ser den största och tydligaste skillnaden och där faktiskt miljön och naturen förändras som mest, det påverkar inte alla vackra arter, men även till att isarna smälter. För stora delar som var is och snöbeklädda året om smälter och det utsätter allt liv. Detta är ett stort stort önsketänkande förmodligen, men gränsen för denna insamlingen är satt till 25.000 kr. Insamlingen kommer stå öppen fram tills den 1 maj 2021. Det spelar ingen roll om du skänker 10 kr eller bara delar sidan om du inte ha möjligheten att skänka, då har du ändå bidragit! Så jag tycker att vi gör ett försök och DELA och SPRID VIDARE och se om vi kan nå målet!

2020-12-14 2021-01-13

Ebba Erixon