Caring Bracelets Stockholm Rädda bergsgorillan

Caring Bracelets - Save the Gorillas

Afrikas bergsgorillor är akut utrotningshotade. Det finns idag endast 880 individer kvar i regnskogarna i gränsområdet mellan Rwanda, Kongo och Uganda. Som fadder hjälper du oss i vårt arbete med tjuvjaktsbekämpning, skogsplantering och att utbilda och utrusta fler parkvakter. Fältarbetet kräver långa vandringar med övernattningar i skogen för parkvakter och spårare och de har behov av bra utrustning. Mat och förnödenheter för en parkvakt eller spårare i fem dagar: 100 kr En solcellsladdad campinglykta: 320 kr Ett ”paket” med tält, sovsäck och ryggsäck: 650 kr En månadslön för en parkvakt: 1000 kr • Hur kan ni bidra? "70kr per Armband till Insamlingen" Dela detta via sociala medier, bloggar, med familj och vänner. Vi kommer göra allt vi kan för att samla in. Vi vill genom det vi gör visa att vi stödjer Bergs Gorillorna så därför skänker vi 70kr per sålt armband till denna Insamling. Detta är inget i Samarbete med någon utan taget av eget initiativ. Utav vinsten av armbandet kommer 70kr gå till denna Insamling. Armbandet kan du hitta här: http://www.caringbracelets.com/product/caring-bracelets-nature Alla bidrag är välkomnande, "Tillsammans är vi stora" Här kan ni hitta oss: Caring Bracelets på Facebook: https://www.facebook.com/caringbracelets Kontakt via mail: Caringbracelets@hotmail.com Hemsida: www.Caringbracelets.com Instagram: www.instagram.com/caringbracelets

Amount Raised:
Target: 100,000 kr
7/20/2014 12/31/2014

Activity

Donations:

Latest Donations

Caring Bracelets
There are no donations to this fundraising page yet.