Skepparholmen Nacka Saltsjö-Boo Rädda Östersjön

Skepparholmen springer för Östersjön - 10:års Jubileum!

För 10:e året i rad anordnade vi motionsloppet, där deltagaravgiften gick till Världsnaturfondens arbete med att rädda Östersjön. Arrangerades tillsammans med BOO IF. Vid målgång bjöd vi på mat och dryck för både liten och stor. Det fanns även aktiviteter för yngre deltagare medan föräldrarna motionerade bl a segway, laserlerduveskytte, guidad naturstig, ansiktsmålning och fiskdamm. Varmt tack till alla deltagare och tack till alla samarbetspartners som gjorde loppet möjligt! Boo IF - Den lilla friidrottsklubben med det stora hjärtat. Boo Energi - Årets Nacka Företag 2019. Vi värnar om en hållbar framtid och levererar endast el från förnyelsebara källor så som sol, vind och vatten, 100% miljömärkt. Öppet Hav - Våra aktivitetsleverantörer vid kickoff, konferens och företagsaktiviteter i Sthlms skärgård. Upplevelser – Land, Hav & Luft. Itrim Sickla - Ta steget mot ett lättare och friskare liv! Kerstin Florian - Våra leverantörer av hud- och kroppsvårdsprodukter på spa. Uppmanar till att dagligen leva efter fyra hörnstenar; hälsosam kost, regelbunden motion, mental avkoppling och vård av ansikte och kropp. Martin & Servera, Grönsakshallen i Sorunda och spendrups levererade mat & dryck till alla motionärer. Ban Cam Sports - Din Naprapat och Massageterapeut i Nacka Forum som kartlägger din hållning och funktion i 3D på mindre än 10 min. Stort tack för att ni var med och gjorde motionsloppet till förmån för Östersjön till en succé! Eventet lever vidare i våra uppdateringar i sociala medier den närmaste tiden. Glada är vi för att vi kunde skänka samtliga deltagaravgifter till Världsnaturfondens projekt ”Rädda Östersjön”. Tusen tack för att ni var med och bidrog till detta. I år var det sista gången som vi genomförde loppet. Vi fortsätter dock att ge pengar till Världsnaturfonden projekt ”Rädda Östersjön” via vårt nya spapaket ”Skepparholmen springer/vandrar för Östersjön” som går via Boo-leden till Velamsund och tillbaka. Se vår hemsida skepparholmen.se https://www.skepparholmen.se/se/spa/spapaket-med-oevernattning/fre-loer-loer-soen-vandring-spa/ VARMT VÄLKOMMEN!

2014-08-27 2019-12-31

Skepparholmen Nacka