Lars-Erik Larsson Gymnasiets Miljöutskott Lund Rädda Östersjön

På Hojen - För Östersjön

Lars-Erik Larsson Gymnasiets Funk Fusion- och Miljöutskott presenterar stolt vårt senaste projekt - På Hojen! En gameshow, likt SVT:s På Spåret, fast med lunda-tema och filmat från en cykel! Vanligtvist brukar den hållas på Lars-Erik Larsson-gymnasiet varje år, men i och med den rådande pandemin har vi istället valt att sända den online! Showen arrangeras av LELevkårens miljöutskott med hjälp av eventbolaget Gigtec. Programmet är också möjliggjort genom stöd från Sparbanksstiftelsen Finn som vi vill utropa ett stort tack till! 4 deltagare ur Lars-Erik Larsson Gymnasiets lärarkår kommer att få tävla i par medans vi reser runt i staden, och ni där hemma kan ju också vara med och tävla med varandra. Groovig musik kommer förses av elevkårens kära Funk-fusion utskott. Syftet med programmet är att samla in pengar till denna insamling för att rädda Östersjön, som är i stort behov av hjälp. Vill du vara med och hjälpa Östersjön? Självklart! Då är det bara att donera valfri summa till denna insamling! Showen kommer sändas på youtube 24/4 kl. 20 och länk kommer läggas ut här på facebook. Vi ser väldigt mycket fram emot detta och lovar er svängig musik, god stämning och en show ni sent kommer glömma!

2021-03-17 2021-05-02

Lars-Erik Larsson Gymnasiets Miljöutskott