Caring Bracelets Stockholm Stoppa tjuvjakten

Caring Bracelets Against Poaching

Ditt stöd gör skillnad! Varje dag jagas och dödas elefanter och andra hotade djur av tjuvjägare för snabba pengar. I snitt dödas en elefant varje kvart. Med ditt engagemang kan vi göra en livsviktig skillnad. Den illegala jakten och handeln med elfenben, noshörningshorn och tigerdelar har ökat dramatiskt under de senaste fem åren. Idag omsätter den illegala handeln med hotade arter ofattbara 65 miljarder kronor och får som följd att tusentals arter dödas och smugglas varje år. Roten till problemet är oftast pengar. Sorgligt nog är många arter idag värda mer döda än levande för tjuvjägare, smugglare och handlare. Deras kroppsdelar har ett mycket högt värde på den svarta marknaden • Hur kan ni bidra? "70kr per Armband till Insamlingen" Dela detta via sociala medier, bloggar, med familj och vänner. Vi kommer göra allt vi kan för att samla in. Vi vill genom det vi gör visa att vi är emot tjuvjakt och kommer skänka 70kr per sålt armband till denna Insamling. Detta är inget i Samarbete med någon utan taget av eget initiativ. Utav vinsten av armbandet kommer 70kr gå till denna Insamling. Armbandet kan du hitta här: http://www.caringbracelets.com/product/caring-bracelets-wild Alla bidrag är välkomnande, "Tillsammans är vi stora" Här kan ni hitta oss: Caring Bracelets på Facebook: https://www.facebook.com/caringbracelets Kontakt via mail: Caringbracelets@hotmail.com Hemsida: www.Caringbracelets.com Instagram: www.instagram.com/caringbracelets

2014-07-21 2014-12-31

Caring Bracelets