Team Solidaritet Stockholm Stoppa tjuvjakten

Team Solidaritet stoppa tjuvjakten!

Det är vi som är Team Solidaritet, det här är vår andra insamling men den första för WWF! Vårt koncept är enkelt, under vår insamling inspirerar vi er med träningsinspiration till simning och löpning. Den som donerar den största gåvan under insamlingen får själv vara med och bestämma vart vår nästa insamling ska gå! 2016 kör vi flera swimruntävlingar med mål att kvala till Ötillö 2017! Är du också sugen på swimrun eller bara löp och simträning i allmänhet hoppas vi kunna bjuda på inspiration och pepp! Följ oss på vägen via TeamSolidaritet på instagram! Tillsammans gör vi världen lite bättre! Hälsningar Kalle och Alex 29 februari 2016 avslutar vi vår andra insamling, den person eller det företag som då givit den största gåvan till vår insamling får då i samråd med oss vara med och välja vilken organisation som skall stå i fokus under nästa insamlingsperiod som kommer pågå 1 mars - 31 maj 2016!

2015-12-03 2016-01-03

Team Solidaritet