Min julklapp till Världens Hav
Camilla Norman Sala Hjälp oss rädda haven!

Min julklapp till Världens Hav

Jag vill ge vår planet en julklapp i form av en insamling för Världens Hav. Det är 70 % av vår planet som är täckt av hav och vi gör allting för att förstöra den just nu! Det kastas i onödigt skräp, det släpps ut enorma mängder olja och djuren som lever i det dör ut. Utan ett friskt hav så kommer den planet, så som vi känner den, inte att existera längre och det skrämmer mig lite att vi blundar så hårt för att inse det. Jag vet att det kan vara svårt att budgetera så att man kan vara månadsgivare och ge en viss summa varje månad, så det är därför jag gör den här insamlingen: Alla kan vi göra NÅGOT i alla fall. Skippa din dagliga take-away-latte och spara dom 50 kr som det kostar till att istället samla ihop det till någonting vettigt. 2 kaffe/år som du INTE köper är ingen större uppoffring, men redan där har du 100 kr som du kan hjälpa mig med det här insamlingen. Det vore riktigt coolt att se hur mycket pengar vi kan få in här, tillsammans som det stora team vi kan vara. Alla pengar är bättre än inget och det är fortfarande lite mer än om vi INTE skulle göra det. Kom igen nu, nu kör vi! Låt oss hjälpa till med något som faktiskt betyder någonting.

2018-11-06 2018-12-22

Camilla Norman