Takläggare Stockholm Stockholm Stöd WWFs arbete

Takläggare Stockholm

Takläggare Stockholm startar denna kampanj och uppmanar våra kunder att bidra till WWF för deras arbete med att förbättra vår omvärld. Vi utför takreparationer och takomläggningar i och runtom Stockholm, lång och gedigen erfarenhet och högsta rating hos UC borgar för en trygg partner för din nästa takläggning. Hemsida: https://xn--taklggare-stockholm-jwb.se/ 7 tecken på att du behöver ett nytt tak De flesta tror inte riktigt på att taket över huvudet behöver underhål... tills det blir en läcka! Vänta inte tills vatten flödar genom taket och du måste bryta ut hela taket. Läckande tak Om du tror att du kanske behöver ett nytt tak, är den första platsen att kontrollera inte ditt hems exteriör - det är din vind. Så ta med dig en ficklampa och klättra upp under takskenorna. Leta efter ljusstrålar som kommer genom husets topp eller fläckar och streck, vilket signalerar ett läckande tak. Takgaranti Granska dokument för att se hur länge sedan taket byttes ut eller renoverats. Att veta när ett tak installerades (och vad det är gjort av) ger insikt om hur mycket liv det har kvar. Ett typiskt asfaltstaktak håller exempelvis 20 till 25 år. Vi lämnar alltid generösa garantier på våra tak så att du kan känna dig säker.

2019-06-03 2030-07-03