AKVILEJA - trädgård & interiör Norje Rädda svensk natur

Stöd svensk natur

Sveriges natur är fantastisk men varken djur eller natur mår speciellt bra. Hoten mot vår natur, våra arter och ekosystem ökar. Våra ursprungliga äldre naturskogar som är rika på biologisk mångfald blir allt sällsyntare. Fjällen hotas, framförallt på grund av klimatförändringar. Många sjöar och vattendrag hotas av övergödning, dämning och reglering av vattenmängd. Och vi är långt ifrån att nå upp till de nationella och internationella miljömål som vi lovat att hålla. Nu kan du genom AKVILEJA - trädgård & interiörs eget insamlingsprojekt till Projekt Svensk Natur bidra till Världsnaturfondens gedigna arbete med att rädda hotade arter i vår när miljö och i svensk skog och mark. Ge en gåva här direkt eller kom till vår butik där 5% på flera av våra varor går oavkortad till projektet. Vår insamling slutar i maj 2018 och vi hoppas då ha kunnat samla in 5000kr eller mycket, mycket mer förstås. Vi kan alla hjälpa till. Vi kan alla göra något litet. Tillsammans blir det mycket. Hjälp till i arbetet att rädda våra hotade arter, bland annat humlor och bin och bevara vår biologiska mångfald i Sverige. Tillsammans kan vi bevara vår älskade natur. AKVILEJA -trädgård & interiör Norjevägen 12 294 76 Sölvesborg

2017-12-15 2018-05-05

AKVILEJA - trädgård & interiör