PLANETEN BEHÖVER FLER VÄRLDSHJÄLTAR!

Var med och kämpa för en levande planet.

Vi behöver alla hjälpas åt för att stoppa utrotningen av världens vilda djur. Världshjältar hjälper WWF att sprida information i sina nätverk på Facebook, Instagram, Twitter och i andra social kanaler.

Världshjältar gör en viktig insats för alla de som inte själva kan göra sina röster hörda. De värnar om världens hållbarhet och framtid genom att aktivt bidra till att stoppa utrotningen och främja vår planets biologiska mångfald. Världshjältar hjälper till att sprida kunskap och samlar samtidigt in pengar till ett mycket viktigt ändamål.

Hur kan jag hjälpa till?

🌍 Dela WWFs kampanjmaterial i dina sociala kanaler.

🌍 Tagga #världshjältar

Världshjältar som lyckas engagera sina följare på ett extraordinärt sätt kan WWF komma att kontakta för ett samarbete. Samarbetet kommer ge möjlighet att få en nära relation med oss på WWF för att fortsätta det viktiga insamlingsuppdraget samt arbetet med att sprida kunskap som hjälper till att bevara den biologiska mångfalden, minska klimatförändringar och stoppa tjuvjakten.

Vad är målet?

Målet är att vi ska bli fler Världshjältar. Att få fler människor som engagerar sig och värnar om planetens biologiska mångfald samt hjälper till att samla in pengar till detta viktiga ändamål.

Tipsa oss 💌

Har du ett bra tips på en engagerade personer som du tycker borde bli Världshjältar - maila gärna oss! Eller har du frågor? Varmt välkommen att kontakta oss på: varldshjaltar@wwf.se

Det behövs fler Världshjältar för att stoppa utrotningen av världens vilda djur!

Pengarna som samlas in går direkt till projekt för att stoppa utrotningen, verka för biologisk mångfald och göra insatser för att stoppa klimatförändringarna. Tack för ditt viktiga stöd för en levande planet!

Världshjältar 2018

Ett innerligt varmt tack till dig som blev VÄRLDSHJÄLTE under 2018! Genom dina bloggar, videos, poster och stories i sociala kanaler har du gjort en viktig insats och bidragit till kunskap om den snabba förlusten av biologisk mångfald.