Insamlat belopp: {{dynamicProperties.raisedAmount | number:0}} kr

Mål: 1 000 000 kr

Vill du vara med och kämpa för en ljusare framtid?

Bli WWFs VÄRLDSHJÄLTE!

Vi behöver alla hjälpas åt för att stoppa utrotningen av världens vilda djur. Genom att sprida WWFs kampanjmaterial i dina nätverk på Facebook, Instagram, Twitter och i andra social kanaler hjälper du oss att nå fler. De mest engagerade har chansen att bli WWFs VÄRLDSHJÄLTE.

Som Världshjälte gör du en viktig insats för alla de som inte själva kan göra sina röster hörda. Du värnar om världens hållbarhet och framtid genom att aktivt bidra till att stoppa utrotningen och främja vår planets biologiska mångfald. Du hjälper till att sprida kunskap och samlar in pengar till ett mycket viktigt ändamål.

Hur blir jag nominerad till VÄRLDSHJÄLTE?

🌍 Dela WWFs kampanjmaterial på dina sociala kanaler.

🌍 Tagga #världshjältar och #wwfsverige

Vad innebär det att bli VÄRLDSHJÄLTE?

WWF kontaktar dig som blir utsedd till VÄRLDSHJÄLTE. Efter nomineringen startar det viktiga uppdraget som VÄRLDSHJÄLTE! Du får en nära relation med oss på WWF och får ta del av vårt arbete. Du kommer att välja ett område eller en art som du brinner extra mycket för. Vi startar din insamling här på sidan och tillsammans fortsätter vi sprida kunskap som hjälper till att bevara den biologiska mångfalden, minska klimatförändringar och stoppa tjuvjakten.

Vad är målet som VÄRLDSHJÄLTE?

Målet är att bli fler Världshjältar. Människor som engagerar sig och värnar om planetens biologiska mångfald samt hjälper till att samla in pengar till detta viktiga ändamål.

VARMT TACK TILL DIG SOM ÄR VÄRLDSHJÄLTE OCH KÄMPAR MED OSS – TILLSAMMANS ÄR ALLT MÖJLIGT!

VÄRLDSHJÄLTE 2018

Ett innerligt varmt tack till dig som blev VÄRLDSHJÄLTE under 2018! Genom dina bloggar, videos, poster och stories i sociala kanaler har du gjort en viktig insats och bidragit till kunskap om den snabba förlusten av biologisk mångfald.

Tipsa oss 💌

Har du ett hett tips på en engagerad person som du tycker borde bli en Världshjälte? Eller har du frågor? Varmt välkommen att kontakta oss på: varldshjaltar@wwf.se