Sanna Dahlin Stockholm Världshjältar

Världshjältar 2019

Jag värnar om världens hållbarhet och framtid och vill därför aktivt bidra till att stoppa utrotningen och främja vår planets biologiska mångfald. På mindre än 50 år har antalet fiskar, fåglar, däggdjur, groddjur och reptiler på jorden minskat med i snitt 60 procent. Minskandet av dessa djurarter innebär inte bara kris för dem, utan även för oss människor då det rubbar hela eko-systemet som vi är beroende av för överlevnad. Därför startar jag en insamling till WWF Sverige för att arbeta mot utrotningen av djur. Var med du också, ingen summa är för liten, tillsammans gör vi skillnad! Pengarna som samlas in går direkt till projekt för att stoppa utrotningen, verka för biologisk mångfald och göra insatser för att stoppa klimatförändringarna. Varmt tack för att du är med och bidrar till en levande planet! 💓 /Sanna Across the planet animals and plants are dying at an extreme rate. Destroyed habitats, poaching and overfishing, pollution, and climate change has decreased the amount of vertebrates by 60 percent in less than 50 years. When species go extinct and sensitive ecosystems are disrupted, us humans are affected as well. Our existence is dependent on the biological diversity and the oxygen, clean water and food it provides us with. If you are able to, please consider contributing to a better future for us and for the world’s animals and plants. No amount is too small or insignificant in saving our planet. ✅ Support the fundraiser by donating an amount of your choice. ✅ Share my page and spread information to those around you! ✅ Share WWFs campaign material on your social media. ✅ Tag: #varldshjaltar We can make a difference together! Thank you! Sanna

2019-11-13 2019-12-31

Sanna Dahlin