Ella Grundel Stockholm Världshjältar

Världshjältar

LÄGET ÄR MYCKET ALLVARLIGT. FLER VÄRLDSHJÄLTAR BEHÖVS FÖR ATT #STOPPAUTROTNINGEN På mindre än 50 år har vi förlorat hela 60 procent av antalet däggdjur, fiskar, fåglar, groddjur och reptiler på jorden. 60 procent! Och vårt sätt att leva är orsaken. Men vi människor är också lösningen. Och för att leva här på jorden är vi helt beroende av en stor biologisk mångfald. Anledningarna till att jag har valt att engagera mig i just havssköldpaddor är många, att se bilder på djur som i tidig ålder fastnat i plast och sen vuxit fast skär i hjärtat och är nog för att vilja göra vad man kan!💔 Att jag sen även kommer att resa till Australien senare i år och ha möjlighet att se dessa fantastiska 🐢🐢🐢 med egna ögon gjorde att valet blev ännu lättare, med tanke på att kommande generationer kanske hemskt nog inte kommer att få den chansen om vi människor inte jobbar tillsammans för att förhindra att det otänkbara händer. 💪 WWFs arbete är ovärderligt när det kommer till detta och jag är otroligt glad och ärad att få vara en del av det. 🐢 Jag hoppas att du också vill vara med och samla in en miljon kronor till Världshjältarnas gemensamma insamling. Pengarna som samlas in går till WWFs arbete för att stoppa utrotningen av hotade vilda djur, både här hemma i Sverige och i världen, den går också till att bevara den biologiska mångfalden samt insatser för att stoppa klimatförändringarna. 🐼 JAG ÄR MED OCH RÄDDAR VÄRLDEN. GÖR DET DU MED! 💪 ✅ Stöd insamlingen – swisha en gåva, liten som stor – allt räknas! ✅ Dela den här sidan och sprid kunskapen vidare till alla du känner via sociala kanaler och mejl. ✅ Planeten behöver fler Världshjältar – bli en du också genom att dela WWFs kampanjmaterial: wwf.se/insamlingsportal/fadder/1751093-giv-varldshjaltar på dina kanaler ✅ Tagga: @wwfvarldshjaltar, #varldshjaltar BLI NOMINERAD TILL VÄRLDSHJÄLTE 👏 Genom att tagga @wwfvarldshjaltar och #världshjältar har du själv chansen att bli nominerad till Världshjälte. WWF berättar varje fredag vem som vinner den prestigefyllda titeln. Du får även en egen insamlingssida tillsammans med oss Världshjältar! Målet är att vi ska få fler Världshjältar. Människor som engagerar sig och värnar om planetens biologiska mångfald samt hjälper till att samla in pengar till detta viktiga ändamål. Tillsammans kan vi göra skillnad. Varmt tack för att du är med och bidrar! 💓 Kom igen, nu kör vi! Kramar Ella 🐢

2019-09-16 2018-12-31

Ella Grundel