Emil & Wilma Holmqvist Världshjältar

Vi är Världshjältar - bli en du också!

LÄGET ÄR MYCKET ALLVARLIGT. FLER VÄRLDSHJÄLTAR BEHÖVS FÖR ATT #STOPPAUTROTNINGEN På mindre än 50 år har vi förlorat hela 60 procent av antalet däggdjur, fiskar, fåglar, groddjur och reptiler på jorden. 60 procent! Och vårt sätt att leva är orsaken. Men vi människor är också lösningen. Och för att leva här på jorden är vi helt beroende av en stor biologisk mångfald. Vi har valt att engagera oss för noshörningen eftersom de riskerar att faktiskt helt försvinna, utrotas om vi människor inte gör något åt saken! Bara tanken på en framtid utan noshörningar ger oss en klump i magen. Noshörningen är fantastisk och ett mäktigt djur som förtjänar att leva minst lika mycket som vi människor. Att de dödas för människans fåfänga, att deras horn blir en trofé för rika människor är helt sjukt! Vi tror på WWFs arbete, och tillsammans med er kan vi göra skillnad! VI ÄR MED OCH RÄDDAR VÄRLDEN. GÖR DET DU MED! 💪 ✅ Stöd insamlingen – swisha en gåva, liten som stor – allt räknas! ✅ Dela den här sidan och sprid kunskapen vidare till alla du känner via sociala kanaler och mejl. ✅ Planeten behöver fler Världshjältar – bli en du också genom att dela WWFs kampanjmaterial: wwf.se/insamlingsportal/fadder/1751093-giv-varldshjaltar på dina kanaler ✅ Tagga: @wwfvarldshjaltar, #varldshjaltar BLI NOMINERAD TILL VÄRLDSHJÄLTE 👏 Genom att tagga @wwfvarldshjaltar och #världshjältar har du själv chansen att bli nominerad till Världshjälte. WWF berättar varje fredag vem som vinner den prestigefyllda titeln. Du får även en egen insamlingssida tillsammans med oss Världshjältar! Målet är att vi ska få fler Världshjältar. Människor som engagerar sig och värnar om planetens biologiska mångfald samt hjälper till att samla in pengar till detta viktiga ändamål. Tillsammans kan vi göra skillnad. Varmt tack för att du är med och bidrar! 💓 Kramar från oss! Wilma & Emil

2018-09-17 2018-12-31

Emil & Wilma Holmqvist