Sabina Decirée Världshjältar

Världshjältar

LÄGET ÄR MYCKET ALLVARLIGT. FLER VÄRLDSHJÄLTAR BEHÖVS FÖR ATT #STOPPAUTROTNINGEN På mindre än 50 år har antalet däggdjur, fiskar, fåglar, groddjur och reptiler på jorden minskat i snitt med 60 procent. Kortare tid än en människas livstid. Och vårt sätt att leva är orsaken. Men vi människor är också lösningen. Och för att leva här på jorden är vi helt beroende av en stor biologisk mångfald. Vi måste göra något för att rädda världens vilda djur och tillsammans med WWF har vi chansen att göra det! Jag är så fascinerad av tigrar, jag tycker de är så majestätiska och vackra bortom ord. När jag fick veta att de är utrotningshotade på grund av oss människor gick mitt hjärta i tusen bitar.💔 Att dessa fantastiska djur tjuvjagas för deras päls och ben är fruktansvärt och något vi måste jobba för att stoppa. Genom att skänka en gåva till Världsnaturfonden WWF bidrar du och jag tillsammans med att rädda världens vilda tigrar och andra hotade djur, hur underbart är inte det?! ❤️ VI ÄR MED OCH RÄDDAR VÄRLDEN. GÖR DET DU MED! 💪 ✅ Stöd insamlingen – swisha en gåva, liten som stor – allt räknas! ✅ Dela den här sidan och sprid kunskapen vidare till alla du känner via sociala kanaler och mejl. ✅ Planeten behöver fler Världshjältar – bli en du också genom att dela WWFs kampanjmaterial: wwf.se/kampanjmaterial på dina kanaler ✅ Tagga: @wwfvarldshjaltar, #varldshjaltar BLI NOMINERAD TILL VÄRLDSHJÄLTE 👏 Genom att tagga @wwfvarldshjaltar och #världshjältar har du själv chansen att bli nominerad till Världshjälte. WWF berättar varje fredag vem som vinner den prestigefyllda titeln. Du får även en egen insamlingssida tillsammans med oss Världshjältar! Målet är att vi ska få fler Världshjältar. Människor som engagerar sig och värnar om planetens biologiska mångfald samt hjälper till att samla in pengar till detta viktiga ändamål. Tillsammans kan vi göra skillnad. Varmt tack för att du är med och bidrar! 💓 Kram, Sabina🐅

2019-09-04 2019-12-31

Sabina Decirée