Nelly Borgström Skellefteå Världshjältar

Världshjältar

LÄGET ÄR MYCKET ALLVARLIGT. FLER VÄRLDSHJÄLTAR BEHÖVS FÖR ATT #STOPPAUTROTNINGEN På mindre än 50 år har antalet däggdjur, fiskar, fåglar, groddjur och reptiler på jorden minskat i snitt med 60 procent! Vårt sätt att leva är orsaken, men vi människor är också lösningen. Jag hoppas att du också vill vara med och samla in en miljon kronor till Världshjältarnas gemensamma insamling. Pengarna som samlas in går till WWFs arbete för att stoppa utrotningen av hotade vilda djur, både här hemma i Sverige och i världen. Den går också till att bevara den biologiska mångfalden samt insatser för att stoppa klimatförändringarna. 🌴🐼 VILL DU VARA MED OCH RÄDDA VÄRLDEN? 💪🏼 ✅ Stöd insamlingen – swisha en gåva, liten som stor – allt räknas! ✅ Dela den här sidan och sprid kunskapen vidare. ✅ Planeten behöver fler Världshjältar – bli en du också genom att dela WWFs kampanjmaterial: wwf.se/kampanjsmaterial ✅ Tagga: @wwfvarldshjaltar, #varldshjaltar BLI NOMINERAD TILL VÄRLDSHJÄLTE 👏🏼 Genom att tagga @wwfvarldshjaltar och #världshjältar har du själv chansen att bli nominerad till Världshjälte. WWF berättar varje fredag vem som vinner den prestigefyllda titeln. Du får även en egen insamlingssida tillsammans med oss Världshjältar! Målet är att vi ska få fler Världshjältar. Människor som engagerar sig och värnar om planetens biologiska mångfald samt hjälper till att samla in pengar till detta viktiga ändamål. Tillsammans kan vi göra skillnad. STORT tack för att du är med och bidrar! 💓 Kram på er! Nelly

2018-12-14 2019-01-31

Nelly Borgström